Dat het bierviltje bedoeld is tegen kringen in het tafelblad is natuurlijk een hardnekkige misvatting. Wat ook een misvatting is, is dat er op een bierviltje alleen maar logo´s van Heineken en Amstel staan. De achterkant van het bierviltje, dáár gaat het om!
Want daar staat meestal niks. Een heel leeg vlak, waar de meest waardevolle informatie op gekrabbeld kan worden.

Er wordt gezegd: “Een (business)plan moet zo simpel zijn dat het op een bierviltje past want de beste ideeën ontstaan met een biertje in de hand.”

In de kroeg, onder het genot van een drankje kun je heel ´gemakkelijk´ netwerken. Maar dan heb je natuurlijk niet altijd je visitekaartjes mee. Gevolg: de volgende dag ben je de naam van degene met wie je gesproken hebt vergeten. Bierviltjes zijn een geniale oplossing, maar sinds kort zijn ze vaak aan beide kanten bedrukt. En daarom hebben wij onze eigen MPN-bierviltjes! Met natuurlijk een mooie MPN-voorkant, en een héle lege achterkant!

Zo kunnen wij jou tijdens onze netwerkborrel op weg helpen door de eerste vraag op ons eigen viltje te schrijven: “Waarom moet ik jou morgen bellen?”
Maar het is natuurlijk aan jou. Je mag er ook gewoon je biertje op zetten. Of hem mee naar huis nemen.

Kom jij ook borrelen?
www.meerpuurnetwerken.nl